مرحله اول 

مشاوره رایگان مراحل پروسه ثبت و مدارک مورد نیاز توسط وکلای مجموعه ما 
استعلام برند قبل از ثبت توسط وکلای ما همیشه اولین گام و مهمترین اقدام ثبت برند می باشد 
که به وسیله آن می توان درصد موفقیت ثبت شدن برند را تخمین زد

بیشتر بدانید

مرحله دوم

کارشناسان مجموعه مدارک مورد نیاز را برای ثبت برند اشخاص حقیقی یا حقوقی را به منظور تنظیم و ارسال اظهارنامه ثبت برند از موکلان دریافت می نمایند 

بیشتر بدانید

مرحله سوم

پس از ثبت نام اولیه و بارگذاری اطلاعات متقاضی در سامانه اداره علامت شخص متقاضی باید به منظور تایید حساب کاربری خود به دفترخانه اسنادرسمی مراجعه نموده و گواهی امضا نماید

بیشتر بدانید

مرحله چهارم

کارشناسان با توجه به تجربه و تخصصی که دارند به منظور موفقیت بیشتر بهترین اظهارنامه  ممکن را تنظیم می نمایند و به اداره علائم تجاری ارسال می نمایند 
و پس از ارسال اظهارنامه پرونده در نوبت بررسی سه کارشناس و رییس اداره علائم تجاری قرار گرفته و در صورت تایید هر چهارنفر نوبت به پرداخت هزینه های ثبت می شود 

بیشتر بدانید

مرحله پنجم

پرونده در اداره علائم تجاری ثبت می شود و هزینه روزنامه رسمی نوبت اول پرداخت می شود و پس از حداکثر 30روز از انتشار آن هزینه روزنامه رسمی نوبت دوم و حق الثبت اداره علامت پرداخت می شود و سند برند دریافت می گردد 

بیشتر بدانید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید